Mihihihi

Nu har Mattias åkt hem, jag har pluggat lite matte och varit på Gymmet.
I helgen har vi mest bara tagit det lugnt, igår var vi till Piteå en sväng, Mattias såg SM steg 2 i Öjebyn medan jag och Maria var på stan och strosade. Hanlade för 24 :- (!!!), ett par hårklämmor till dopet. Haha.
I övrigt har vi mest chillat, sett lite film och bara myst. Har varit en jätte bra helg. Och det bästa är att vi ses om 5 dagar igen! Då åker jag ner till Skåne också åker vi en sväng till Blekinge för att gå på dop och sedan tillbaka till han! Mojsigt!
Just nu sitter jag och väntar på mat. Och om en timma befinner jag mig på bion med Hilda och Kajsa för att se Breaking Dawn! TAGGA!
Skola imorgon och jag har 3 (!!) prov den här veckan! Biologi (är kanske mer som ett läxförhör, men ändå!), Tyska och Matte! Men är rätt taggad, fan vad skönt att göra bort det :D Btw, bara 4 skoldagar den här veckan! Wiho!
Nu ska jag sluta svamla och plugga istället!
Slänger upp en låt också! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback