fasen vad kung jag är

har gjort bort 6 av 10 julklappar. Yeeeey!

Slutade ju som sagt 20 över 11 efter idrotten idag, as always på tisdagar.
Då blev jag bjuden på lunch på Valhall! Mega gott.
Sen har jag strosat runt på stan och avverkat en del pengar... snååljevel jak er men inteeh idak!
Btw känns de förjävla skönt. Inte lika mycket panik inför jul. Funderar även på om jag ska orka pynta i mitt rum, fett jobbigt o städa bort de sen ju.
Just nu sitter jag och lyssnar på Chris Medinas nya album. Smått grymt ja. Nä men han är grym punkt slut.

Nu ska jag vara en duktig tjej och försöka plugga. Bara det att jag glömde boken på skolan men de är en annan femma.
Kemi och Svenska på schemat. Ska försöka vara effektiv så jag får chilla gärnet sen.

Puss bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback