Btw kan jag knappt gå.

De 2 sista dagarna har jag haft en förskräcklig träningsvärk i mina ljumskar, framför allt i dag då var de som värst.
Sen hade vi bad på idrotten och vi skulle simma en halvtimma, vi simmade 25 längder och jag kan säga att det var smärta i varje simtag. Nu har jag så jävla ont att jag knappt kan gå. Direkt jag rör mig. Kommer bli galen innan den här dagen är slut. Skulle inte förvåna mig om de är ännu värre imorrn, NAJS!?
Träningsvärk är najs för då känner man att man gjort nått "vettigt" men i såna här tillfällen är de bara ett rent helvete... ;-)
Nu vet ni hur min situation ser ut, så bli inte förvånad om de kommer en krypande tjej till skolan imorgon, isf är de bara för att de gör mindre ont än att gå! ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback