Every 60 seconds you spend sad or upset is a whole minute of happiness you will never get back.

Kom hem från Mattias för en liten stund sedan, har varit där och pluggat sedan handledarkursen var klar.
Det känns inte bra att jag har 6 uppsatser och 1 prov innan jag går ut nian. Och JAG har endast 6 skoldagar kvar.
Något skönt med så få, man samtidigt något stressigt! Det är väldigt irriterande att de lyckas sätta allting i en enda stor klump, men det hjälper ju inte mig att vara sur över det, jag vinner ju inget på det, snarare förlorar eftersom man blir mycket mer omotiverad o har svårare att lära sig, i alla fall jag.
Känns som att jag bara vill gå i ide för ett tag men nu ska vi ta en sak i sänder. Prov på samhällsekonomi på Torsdag så då får man göra bort det, och känns ju ändå som att jag kan det hyfsat. Går det inte bra så vet jag ju varför, man kan inte alltid vara på topp. Men nog hade det ju vart skönt!
Tänk ändå hur skönt det kommer vara sen när det här berget är borta, då har jag inget mer den här terminen! Inget mer i grundskolan!

bild: we<3it, riktigt bra budskap!



Imorgon har vi muckfoto, kommer säkert bilder från det!
Puss! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback