Därför är fredagar sååå bra!



Idag har jag gjort bort två saker på min "to-do-lista", mitt sista prov i grundskolan och idrotts uppgiften om kost och hälsa. Efter skolan har jag umgåtts med Mattias, vi har sett fotboll, plugga, spela gitarr och ätit mycket gott! :D
Just nu sitter jag här, lyssnar på The Script och får massage av min superfina pojkvän! Kan det bli bättre?! Jo faktiskt, för snart ska vi krypa till sängs!

Imorgon ska vi en sväng till Luleå. Måste bestämma mig för om jag ska köpa klänningen jag la undan i torsdags eller ej. Aja, vi får se!

Godnatt!

Kommentarer
Anonym säger:

Hej! det är såhär att jag gillar en tjej och vet inte riktigt hur jag ska visa det! kan du hjälpa mig? :)

2011-05-26 | 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback