Dagens låt: Maddi Jane - Impossible!

Vart hemma från skolan både igår och idag p.g.a en förjäklig hosta.
För en stund sedan fick jag ett litet "städar-ryck", så just nu håller jag på att rensa min garderob, har renbäddat sängen och städat lite småsaker innan dess. Dessa typer av ryck får jag bara när jag har extremt tråkigt dvs. när jag är sjuk eller ska plugga. Enda gånger jag tycker det är roligt att städa. haha. 
Ska nog måla naglarna och plugga till matte senare. Tagga sista delen i matte nationella imorgon!
Och under veckan ska vi även göra bort sista delen i engelska nationella vilket betyder att efter denna vecka är alla nationella prov bortgjorda! Förutom det vi ska ha i franskan då.... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback