10 skoldagar kvar till sommarlov!

Har inte uppdaterat på några dagar nu...Känns som att det är mycket just nu.
I onsdags hade jag kör, igår konsert där jag sjöng med bandet och kören, skit kul!
I helgen har jag absolut inga planer förutom att jag ska försöka ta mig till Luleå imorgon för att leta examensklänning.
Det har känts som att vi har knappt något kvar att göra den här terminen men satt och räkna ihop grejerna nyss nog är det ändå lite grann:
- Idrottsuppgift om kost & hälsa.
- Läsa en engelskbok som sedan skall recenserar.
- Kemi uppsats.
- Plugga till So-prov om samhällsekonomi.

Har även startat ett projekt om att lära mig spela gitarr, började igår med min pojkvän som lärare. Tack sötis!

Satt imorse och räknade ihop mina skoldagar kvar i 9an och det är endast 10 stycken när resan till stockholm, skåne och alla klassdagar m.m är borträknat. Något sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback