jag gör vad som helst, allt för att få vara med dig

Var en riktigt trevlig friluftsdag igår, fint väder så man kunde sola lite, åkte madrass och fikade!
Efter detta for jag hem och sov en stund innan jag skulle och träna med amanda!
Var riktigt skönt att komma igång med träningen igen efter att ha vart sjuk i en månad typ.

(tryck på bilderna för att få dom större.)

 

Idag har jag vart som en gammal tant, har träningsvärk i ryggen och det är en ren plåga! Inget roligt ställe att ha det på iaf. Slutade 12 idag. Riktigt skönt! Sedan dess har jag hunnit gå på stan ett tag, vara med Mattias, vara på Sopranos samt plugga lite matte och nu ska jag plugga lite inför No provet på fredag innan jag tackar för idag och säger Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback