Promise me tomorrow starts with you,

Rätt sliten tjej just nu, ska gå och duscha och tvätta bort sminket, skriva det sista på So-arbetet som ska lämnas in imorgon och sedan säger jag tack för idag!
Jag minns inte riktigt när jag skrev sist men kort sammanfattning av gårdagen var iaf att jag hade 3 lektioner, fikade med mor och dotter (amanda), fyndade en söt sak för 25 kr på chili, satt och tog det lugnt medan jag väntade på att amanda skulle färga håret, vi gick hem till mig och efter tag kom mattias så var med han resten av kvällen! Riktig bra dag! :)
Okej, idag då har jag haft no, livskunskap och matte men under livskunskapen och matten satt jag och skrev nationella proven i Fysik eftersom jag missade det förra veckan när jag var i Stockholm. Jag är riktigt nöjd, var lättare än jag hade förväntat! Efter detta hade jag franska, vi gjorde väl inget speciellt mer än att jag började på en liten saga!
Och sist men inte minst hade jag Svenska där jag gjorde bort sista delen i Nationella. Skönt och är superduper nöjd! :)
Efter skolan for jag till Amanda, har inte blivit att vi umgåtts så mycket på sista tiden så var skönt (:

Nationella prov - Fysik: CHECK!
Nationella prov - Svenska: CHECK!
Inlämningsuppgift om Islam: (snart) CHECK!

+ att jag fick lönebeskedet nerdimpt i brevlådan idag så har vart en super dag!

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback