Vem ska jag tro på när allt är såhär?

Just nu sitter jag och filosorerar lite granna på livet. Det svänger lite upp och ner ibland. Det finns mycket som är bra men samtidigt mycket som är jobbigt. Är inte riktigt i balans just nu när jag är sjuk, kan ju varken träna eller sjunga vilket är riktigt tråkigt. Börjar bli ganska sliten av allt skolarbete och har väl inte sovit så jätte bra så min kropp börjar säga ifrån nu. Lite tråkigt men vad ska man göra.

Ska snart spela in inlämningsuppgiften i Engelska så jag kan lämna in det imorgon.
Efter det ska jag åka en snabbis till Amanda och hämta min klasströja innan jag sätter fullt fokus på Andra världskriget provet imorgon.
Känner mig lite mindre stressad idag än vad jag var igår, har gjort bort Matteprovet och den andra inlämningsuppgiften i Engelskan är inlämnad! Snacka om skönt att ha gjort bort det men helst av allt hade jag ju inte vilja ha något skolarbete att göra.
Har fått reda på mitt arbets schema idag och jag är nöjd.

Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback