Singing that melody.

Just nu ligger jag i hotell sängen, överväger att snart lägga mig till rätta och drömma mig in i sömnens värld.
Dagen började av att brandlarmet ringde 10 i 6. Suck. Dock var det bara falskt alarm men ingen trevlig väckning.
Somnade om och sen när jag väl steg upp fick jag ställa mig och rengöra alla prylar i necessären för att foundationen hade läckt. Efter det hoppade jag i duschen o gick sedan och åt en lång och god hotellfrukost.
När jag var färdig med det började jag värma upp rösten, övade lite på sångerna och gjorde mig i ordning innan det bar av till stan. Och under dagen har jag hunnit med att Luncha med Mia, gjort bort intagningsproven på ena skolan, utöka min garderob med ett par jeans och kolla runt på stan samt ätit god middag (:
Dags att börja tagga till nästa intagningsprov som är imorgon då ;-)

Nä nu ska jag lägga mig till rätta,
Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback