Don't you know that time is not my friend, i'll fight it to the end.


Tack för gårdagen sötnos! Hade minst sagt roligt, men går det att ha något annat i din närhet? ;-)

Som sagt så spenderades dagen igår med mig sötis på sporthallen och tittade på handboll! Trevligt var det och var många gånger man fick ont i magen och tjippa efter andan av allt skratt! Du är bäst gumman, glöm aldrig det!

Jag har nog fått vakna upp på ett av de mest underbara sätt idag och nu sitter jag och ska repa igenom låtarna inför Tisdagen och Onsdagen, har ju vart lite nervös och osäker men nä nu ska jag se till att fixa det här! Måste hitta motivationen och orken för jag kommer få ångra mig i efterhand annars.

Senare ska jag nog bara ta hand om mig själv, packa och kanske gå på en promenad i det fina vädret!

Ha de bra!
Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback