There's a log on the fire, and it burns like me for you.

Nu ska jag slå mig ner i syfte att plugga. Har musiken på högsta volym i öronen och nynnar med i E.M.D's version av "Save tonight". Livet känns ganska lättsamt just nu, förutom att jag fortfarande har prov kvar att göra den här veckan men det är ju en tröst att det bara är 3 dagar kvar tills vi får sportlov så det är bara att hålla ut. Ska bli riktigt skönt att vara ledig en vecka men jag håller bara tummarna för att jag inte ska bli ännu sjukare nu när jag blir ledig, känns som att jag är på bättringsvägen så har inte tid att vara sjuk något mer, speciellt inte när jag ska jobba. 

Aja, bäst att sätta igång så man gör det någon gång. Mitt huvud kommer vara gult och blått efter detta...här skall bankas in information!



Ha det bra!
Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback