Sista skoldagen innan lovet som inte riktigt var en skoldag.

Godmorgon världen!
Vaknade för fem minuter sedan, ska precis stiga upp för att få lite mat i magen, fixa mig osv.
Dagen kommer att spenderas på folkets hus på "Kalixsamtalet", ska bli riktigt intressant måste jag säga!
Känner en otrolig lättnad över att jag fått sportlov nu, eller under dagen kommer jag representera Manhemsskolan där men jag har ingen mer skoldag. Sen var det så otroligt skönt att ha gjort bort So-provet igår, det är det längsta prov jag någonsin skrivit, 2 timmar och 40 minuter! Behöver jag ens tala om att hjärnan och handen var helt mörbultade efteråt?
Nu är jag ledig från alla läxor och skolarbeten i en vecka och kanske några dagar till.

Fick brev från den andra skolan i Stockholm igår och är nu kallad till intagningsprov. Ska bli intressant och väldigt roligt hur det än går. :-)

Nu måste jag skynda mig att göra mig klar eftersom jag ska befinna mig på Folkan om 50 minuter.



Ha en bra dag!
Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback