Don't want to climb, don't want to fall, don't know where to start at all

Ramlade in genom dörren för inte allt för länge sedan.
Har vart och åkt bragdloppet idag, var absolut ingen höjdar dag. Fick plågas hela vägen med mina förbannade bihålor som bara bråkade med mig. Plus att jag vid 2 tillfällen tog upp telefonen i max 1 minut för att läsa sms vilket i sin tur resulterade i att jag förfrös min högra hand. I slutet började hela jag frysa och det blev inte ett dugg bättre av att man fick vänta i först minst 30 minuter från det att man kom i mål till det att bussen ens fick för sig att komma, sen när den väl kommit fick vi vänta 25 minuter på att den skulle börja rulla mot Kalix...
Inte roligt någonstans...

Nä usch vad negativ jag är. För lite omväxling är jag glad att jag tagit mig igenom loppet, jag har gått imål och jag lever fortfarande. Ännu en vinst!

Nu ska jag gå och tina upp mig själv i duschen.
Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback