Dag 1 - en bild + 10 fakta om mig.



• Mitt fullständiga namn är Ida Fanny Löfmark.
• Jag älskar verkligen att sjunga, jag har alltid tyckt om det men har bara sjungt seriöst sedan 1,5 år tillbaka. Största anledningen till att jag började just då var inte för att jag ville bli något utan för att jag hade det problematiskt i min astma och medans jag sjöng så fick ett sånt syretillförsel så det kändes att lungorna vidgades.
• Jag hatar att höra negativa atityder och klagomål om saker som jag antingen vet att inte är sant eller vet personen inte kan uttala sig om, finns det något mer irriterande?
• Som person skulle jag nog beskriva mig själv som att jag är väldigt omtänksam, fundersam och sprallig. Det skulle nog alla som känner mig väl hålla med om, jag kan inte låta bli att bry mig om någon som är ledsen i min närhet och det blir lätt att jag är en liten psykolog vilket kan vara både till min för- och nackdel. Jag både älskar och hatar att fundera så mycket som jag gör, men det är en sak som hör mig till. Jag funderar på allt mellan himmel och jord, negativa som positiva saker. Och sprallig, beroende på vem jag är med och hur väl jag känner personen men med de jag känner bra kan jag vara riktigt sprallig, det är som bara en inbygd funktion som finns där. Kan inte riktigt svara på varför jag är det men tycker om det.
• Jag tycker väldigt mycket om att träna, att ta ut kroppen och ha träningsvärk dagen efter, trots att det kan vara en ren plåga ibland så är det skönt att känna att man gjort något vettigt.
• Jag är en väldigt stark person, ibland har man sina svackor men i regel är jag väldigt stark. Jag har gått igenom mycket i mitt liv som har gjort att jag är där jag är idag. Det är jag tacksam för.
• Jag är person som alltid stridit för rättvisan och är det något som upprör mig måste jag säga det.
• Jag är väldigt mån om dom jag har i min närhet, vill inte förlora någon, speciellt inte familj och släktingar. Jag tror aldrig tidigare att jag haft så bra kontakt med min familj och mina släktingar och det vill jag absolut inte att det ska förändras, det är såhär jag vill ha det.
• Jag ibland bara väldigt dryg men är sällan något illa menat utan bara på skämt.
• Jag har jätte svårt att bestämma mig för saker och får ofta beslutsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback