Allt på en gång!

Kom just hem, har varit i Boden hos Frida i några dagar och direkt jag kom hem igår natt åkte jag till Mattias och sov där.
Imorse åkte vi till deras stuga, åkte lite vattenskoter o sådär och nu är jag hem en sväng o hämtar grejer innan jag ska åka tillbaka igen för att sova där till imorrn (:
Har precis suttit och kollat igenom ännu närmare på mitt nya schema, känns jätte bra att börja jobba på onsdag! Är skit taggad :)


Take my hand and walk with me
Let me show you what I'm feeling
What's going on inside of me
Don't you know you have changed me?
Don't you know my wishes all came true?
You're my angel, now I wanna do it all for you

Du är bara bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback