I feel so lost but what can i do?

Gud så skönt det är att vara ledig ändå, även fast jag verkligen tycker om mitt jobb!
Åkte till Luleå idag så är hos pappa nu, gick på stan innan där jag fyndade en jeans jacka! Happyface! :D
Nu funderar jag på att baka något gott men vet inte riktigt vad, kanske en kladdkaka om jag inte kommer på något bättre.

Föresten så var jag en sväng till Amanda igår kväll, asskoj! Först grilla vi Mashmallows och åt Popcorn, gick inte så bra till en början för elden ville inte brinna men sen kom vi på den brillianta idén att vi kunde elda popcorn och hips vips att vi en brinnande brasa! :) Så tips till er som har svårt att få upp eld, strö på några poppade popcorn och tänd eld! Färdigt! ;) Efter det bastade vi, gjorde ansiktsmask och inpackning och bara mådde gott!
Tack för en asbra kväll, du är bäst! Love you!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback