You don't know how lovely you are!

Hej, dagen har gått väldigt snabbt!
Började med No direkt på morgonen, hade Livskunskap och Matte.
På alla dom lektionerna hade vi Margit som vikarie eftersom Lars var borta idag.
På livskunskapen började vi med vårat lilla projekt och det gick jätte bra! Glad att så många var engagerade (:
Efter matten hade jag franska. Gick bra och var ganska roligt. Sannna var borta så jag o Daniel jobbade själva idag men vi kom en bra bit på vägen :D
Avslutade skoldagen med att ha svenska fast på biblioteket så slutade direkt jag hade lånat min bok.
Gick o snurrade och surrade på stan med Amanda ett tag, Skönt!
Var även och fikade på lyktan vilket var sjukt gott! =)

Just nu ligger jag i sängen och läser på boken som jag lånade, "Bortom världen utanför", och av det jag läst hittills verkar den bra. Ligger även och små kikar på lite låtar jag ska lära mig på piano. Men kanske överväger att gå o ta fram No boken nu istället så jag slipper sitta med den ikväll när jag är trött vilket i sin tur resulterar att jag inte lär mig så mycket. Så får det bli! (:



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback