pack up your troubles in a old kit bag and bury them beneath the sea

Idag flyter livet på väldigt bra!
- var till syon och kan bara att säga att jag var överlycklig och taggad när jag kom ut från hennes kontor!
- sånglektionen var bra och lärorik!
- haft litet möte med rektorerna inför imorgon och kan konstantera att det kommer bli väldigt roligt men är lite nervös..
- fick sålt ganska många lotter på lunchen. Ett steg närmare klassresan! :D

Nu ska jag sätta mig ner och plugga in mina 33 engelska glosor som jag har prov på imorgon, sen ska jag träna lite musik, räkna några tal i matte, måla naglarna, se ett avsnitt oth, gymma, sola och ha en politisk debatt med mina föräldrar innan jag säger tack för idag!
Kommer redan nu fram till att något av det här inte kommer inträffa eftersom jag inte kommer hinna om jag inte lägger i några extra växlar. Men bäst att sätta igång ifall så jag kommer någon vart, blir nog glosorna!

Kram / F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback