If you have a father or if you haven't one, I'll do anything for you!

Kom alldeles precis hem, har vart och sett Hockey & Bandy med Johanna, vi sprang lite emellan. (:
Var himla roligt att umgås igen måste jag säga, var ju ett tag sedan sist! ;)
Nu ska jag ta mig lite mat i magen och sedan bär det av till gymmet för att göra lite nytta.

Igår var det ju rock karusellen i Kalix, var o kikade med lite härliga personer!
Haha, var ett band vid namn "Braincübe" som spelade, säger bara att det var det mest underhållande framträdande jag någonsin sett! Vilka härliga personer! Är stolt över att ha hela bandets autografer på armen. =)



bild från 7an på mig, Sara, Frida & Johanna när vi var fjortisar i musikalen. Haha minnen man aldrig glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback