taggar/tröstäter

Klockan åtta noll noll imorgon bitti skall jag, Fanny Löfmark befinna mig på skolan.
Då är mitt tre veckor långa jullov över och vårterminen startar!
Jag vet inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen för det, känns tråkigt att inte kunna sova lika länge på mornarna, inte kunna göra de man vill när man känner för det o för att orka med morgondagen blir de inga sena kvällar. Men samtidigt så känns det otroligt skönt att komma tillbaka till vardagen o köra stenhårt sista terminen i grundskolan. I fem månader till ska jag kämpa på. Sen är jag färdig här, har betygen i handen och får se vars jag hamnar! Känns rätt overkligt ändå, började ju nyss sjuan! Inom loppet av mindre än åtta månader kommer jag börjat på gymnasiet, en ny skola som jag ännu inte vet vars den ligger.

Ska klura ett tag till på om jag ska tagga eller tröstäta, tror de blir en blandning ;-)
Måste även kräva en massage åt mina axlar innan jag strypt dom båda...


Kommentarer
andreas säger:

så du tänker inte börja på furuhed? :)

2011-01-10 | 23:40:53
andreas säger:

så du tänker inte gå på furuhed? :)

2011-01-10 | 23:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback