i thought it was friday today, but it was thursday...

Just nu är klockan sju minuter i ett och jag sitter på min första lektion för idag, No.
Har fysikprov på ljus imorgon klockan tolv nollnoll!
Har vart en trevlig dag idag, började 8 när jag egentligen börjar tio minuter över tio.
Då hade jag genrep med Elevensval inför konserterna idag.
Vi spelade två stycken under lunchen och ikväll klockan sex kommer vi ha den sista för nära och kära.
Funderar på att stanna hemma och rita vinklar istället så jag kan dom utantill imorgon! Men överväger att fara ändå, lite dålig anledning att stanna hemma för en spelning...går inte ens hem hos mig ;-)
Har även haft sånglektion idag, var sjukt roligt och gjorde mig väldigt taggad!
Nä nu ska jag rita lite vinklar!
Puss!


inte världens bästa bild men look of today (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback