hurtig!


Dagen har idag spenderats med denna grymma tjej!
Började men att jag ringde o väckte henne när jag vaknade, en dryg timma senare var vi påväg mot myggan för att luncha. Blev en köttbullstoast för min del.
Efter det gick vi på stan en sväng tills vi bestämde oss för att fara o gymma.
Men innan allt var färdig med allt så hade vi kommit fram till att vi först skulle fara o skidra, sen på gymmet och efter gymmet skulle vi simma.
Vi gjorde allt förutom att simma för badet stängde 6 så vi hann inte, men biffade en halvtimma extra på gymmet istället.
Tack för idag gumman, du är bäst!

Kommentarer
amanda säger:

tack själv, bästvännen min! :) <3

2011-01-07 | 22:41:04
Bloggadress: http://amandaastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback