grymt sugen på lite förändring!

Just nu är jag grymt sugen på att göra en förändring i mitt utseende. Denna gång håret.
Saknar mitt röda hår grymt mycket, men orkar verkligen inte färga tillbaka! Mestadels för att jag kommer behöva färga bort en ful utväxt regelbundet och det sliter ju en del på håret.
Har vart lite sugen på någon varm brun färg också med koppar slinga/slingor men då kommer jag också behöva färga håret mer regelbundet, kanske inte lika ofta som med rött men betydligt oftare än jag gör nu för har inte färgat håret sen i Juli.
Så därför behåller jag nog färgen som jag har, trivs jätte bra i den! Den får stanna iallafall ett tag till.
Sen ska jag klippa mig, finns väldigt många olika frisyrer jag skulle kunna tänka mig att ha, t.ex är page en av dom men känner verkligen inte för att klippa av mig allt hår nu. Sparar ju långt så blir nog bara topparna som klipps.
Däremot satt jag mig och sökte på lite frisyrer idag och kom fram till att Taylor Swift har ett väldigt fint hår och tror jag skulle trivas bra i någon liknande frisyr som hon har. Som det ser ut i dagsläget blir det nog att permanenta det! :)



Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback