det kommer dagar då himlen är grå...

Ligger och funderar på allt och ingenting. Känner mig allmänt deppig men vet inte riktigt varför.
Lyssnar på låtar som jag lyssnade på typ i sjuan, känner mig lite nostalgisk men har fortfarande någon typ av kärlek till dom trots att texterna inte stämmer in så bra längre.

Men trots att livet inte känns så ljust alla gånger ska man komma ihåg att vara tacksam för det man har istället för att vara missnöjd och grubbla över det man inte har. Jag är otroligt tacksam, det är jag verkligen. Jag har tak över huvudet och får mat i magen varje dag. Men framför allt har jag otroligt fina människor runt omkring mig som bryr sig om mig och får mig att skratta och må bra varje dag. Tack för att ni finns!

Nu ska jag gå o laga mig någon typ av mat. Försöka ta tag i lite sysslor som behövs göras!

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback