won't let nobody hurt you, won't let no one break your heart!

Hej, just nu ligger jag i min säng och funderar lite.
Mestadels kring vad jag ska ha för frisyr och sminkning imorgon men även hur jag ska se ut ikväll och andra saker som hör livet till.
Kvällen kommer att spenderas tillsammans med några fina tjejor, ska bli riktigt trevligt! :)

Igår kväll var jag på musikens hus och sålde fika med klassen, dock var vi inte så många men i alla fall sålde vi fika under Musik linjens Soul & Latincafé. Riktigt duktiga och roligt att se. Var väldigt motiverande att titta på dom, har jag någon gång i mitt liv ett år över är det något jag ska göra!

Nu ska jag springa och kleta färg i min mors hår.
Ha det bra!
Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback