Håll huvudet högt, solen kommer alltid tillbaka när det regnat färdigt.

Vilken lättnad alltså!
Nu har jag gjort allting som jag hade på listan som stressade mig den här veckan.
• Krigskorren är gjort och inlämnad!
• Matte a-delen är gjord!
• Gymnasie-valet är gjort!
• Jag har städat rummet!
• Läxförhöret i Engelska är bortgjort!
Och nu ska jag springa ner i förrådet och hämta resväskan så jag kan packa klart!
Kanske ska börja köra "sista minuten"-packning vid alla såna här tillfällen för att minska packningen. Istället för att börja en vecka innan som jag annars brukar, man hinner komma på så mycket man vill ha med sig och då blir packningen så stor! ;-)

Nu är det bara att tagga om till Slöjdprovet, So-provet och B-delen på matten samt Engelska förhöret nästa vecka men innan dess ska jag ner till Karlskrona och dels sörga min gammel mormors bortgång men jag hoppas även att jag får mig en hel del skratt och roliga stunder tillsammans med nära och kära. Kan behöva lite energi-påfyllning så jag orkar med sista veckan innan lovet! :-)

Nu ska jag kila, får se hur mycket uppdatering det blir under min vistelse där nere men utgå ifrån att jag inte uppdaterar så blir de väl en överraskning ifall jag gör det! :D
Ha det bra!
Kram / F

Kommentarer
elin säger:

sv ja det gör vi huney! :D <3

2011-02-24 | 09:18:09
Bloggadress: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback