Om du lovar mig...

Om du lovar mig, att alltid
Få mitt hjärta att slå som det gör just nu
Om du lovar mig, att alltid
Vara dig själv, vara precis just du
Så ska jag aldrig någonsin förstöra det vi har

Om du lovar mig, att alltid
Se på mig som om ingenting annat fanns
Om du lovar mig, att alltid
Le åt mig och ge mig din sista dans
Så ska jag aldrig någonsin förstöra det vi har


- Det var i princip hela texten i en av Magnus Weideskogs låtar. Som nu mer är en av mina favorit artister. Denna man har verkligen fått mig på fall med sin akustiska gitarr & sina texter. kort sagt. I'M IN LOVE!

Kommentarer
lisa säger:

I ?:)

2011-02-14 | 07:14:53
Sv: Lisa säger:

I vad? :) Jag gissar att menar vilken låt det är och låten heter: Om du lovar mig. :)

2011-02-14 | 09:53:48
Bloggadress: http://fannylofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback