lite smått sliten.

Jag känner mig lite smått sliten just nu. Har en förkyldning i kroppen men en väldigt märklig sådan skulle jag vilja säga...ena dagen känner jag mig frisk och andra är jag typ nerklubbad.
Har bestämt mig för att bli frisk i veckan så jag kan börja träna och sjunga som vanligt igen nästa vecka!
Känner mig väldigt dyster när jag varken tränar eller sjunger och det har jag även fått höra av folk i min närhet också, vet inte riktigt varför men blir typ nedstämd av att vara sjuk. Så vill bli frisk NU!!
Kunde dock inte hålla mig från att fara på Sopranos idag, hihi! Gud vad härligt det var men nog kändes det lite i halsen att jag var förkyld. Ska dricka mycket te med ingefära och äta choklad så ska nog detta gå vägen trots allt!
Fast nu behövde jag bli lite ledsen igen... kom på att jag måste ställa in min sånglektion imorgon...är på studiebesök i Haparanda hela dagen!

Min kväll kommer att spenderas hemma tillsammans med mina läxböcker! Ser jag verkligen fram emot och håller tummarna för att jag hinner klart ikväll!
Har även beslutat som de typ 10 senaste kvällarna att jag ska sova tidigt. Dock har jag misslyckats varje gång men ikväll SKA jag sova tidigt!



Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback