i realize, it was only just a dream.

Sitter just nu och fryser värre än jag vet inte vad.
Var ute en sväng och håller sakta men säkert på att tina till liv igen. -23 grader?! Det kändes ju nyss som att det skulle bli vår... ibland är gud en riktig glädjedödare...
Om 45 minuter ska jag inbefinna mig på sporthallen för att kolla på Amandas match mot Boden! Tagga! :D

Idag har jag gjort C-delen i nationella, är ganska nöjd och ska bli intressant att se vad det blir för betyg.
Känns skönt att i princip ha gjort bort hela svenska nationella nu, bara B-delen kvar som är muntlig så allt skriftligt är bortgjort! Skönt!

Nu ska jag sätta mig och träna lite glosor så jag kan göra dom imorgon på engelskan!
Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback