funderingar är ibland väldigt viktiga..

Ligger just nu och funderar på vad som kan behöva göras innan jag åker söderut.
Ska försöka göra bort allt det den här veckan så det är lugna puckar nästa vecka.

Det jag hittills kommit på är:

• Räkna matte.
• Börja titta lite inför provet på Andra världskriget.
• Engelska glosor.
• Muntlig redovisning i Engelska.
• Läsa.
• Öva på låtar.


Förutom det funderar jag på lite andra saker som hör livet till just nu.
Jag har kommit fram till att det är väldigt viktigt att fundera, iallafall i mitt liv.
Jag har alltid tyckt om att bolla tankar både med andra och mig själv, jag undrar hur jag och mitt liv skulle se ut om det inte skulle existera. Vad skulle jag göra istället? Stänga in allt eller helt enkelt kanske fundera mindre...Vad vet jag?
Det är ganska harmoniskt att bara ligga och fundera på allt mellan himmel och jord som kommer upp i skallen just då.

Nu ska jag plugga lite och sedan kanske lägga mig och filosofera en stund innan jag somnar.
Godnatt & Sov gott!

P.S Jag har simmat 1 Kilometer idag på idrotten! *stolt tjej* D.S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback