En ny vecka med nya möjligheter!

Idag är det måndag vilket betyder en ny vecka med nya möjligheter.
Tror detta kommer bli en lite stressig vecka men samtidigt en vecka som bara kommer svischa förbi!
Känner viss stress över allt som ska hinnas med:

• Krigskorren (2 artiklar) ska vara inlämnade imorgon.
• Muntligredovisning i Engelska.
• Läxförhör i Engelska.
• Matten MÅSTE jag bli färdig med för min egen skull.
• Sopranos-rep Onsdag.
• Troligtvis rep idag med bandet.
• Städa rummet
• Packa
• Välja till gymnasiet
(inte lätt eftersom jag inte riktigt vet hur jag vill rangordna allt.)

Detta ska jag ha gjort innan jag åker till Karlskrona på Torsdag eftermiddag.
Är inte av någon rolig anledning jag ska ner dit eftersom jag ska på begravning men ska ändå bli riktigt skönt att träffa alla släktingar och komma bort en stund.

Nu ska jag göra mig i ordning!
Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback