dagen som är två dagar före fredag!

Sitter just nu och lyssnar på lite gamla Dead by April låtar som jag lyssnade mycket på tidigare. Är nog inne i en liten sån period att jag går tillbaka och lyssnar på sånt som jag lyssnade på tidigare. Lite roligt och skönt faktiskt!
Kom hem för inte så länge sedan, har vart på Sopranos och sen har jag vart och ätit på Valhall. Sjukt gott och trevligt med lite vardagslyx ibland. Nu har jag precis gjort i ordning lite eventuella kläder för Lördags kvällen då jag ska på Melodifestivalen i Luleå.
Ska nog börja göra mig i ordning för sängen nu så jag orkar med morgon dagen. Har ett elevråds möte direkt på morgonen, sånglektion och 19.30 ska jag sälja fika på Musiklinjens konsert och efter det blir det nog att ta en kaffe o träna på lite låtar med Hugo! :D + resten av skoldagen då men rätt skönt att jag slutar tidigt! (:

Godnatt & sov sött!
Kram / F

Kommentarer
Mia säger:

Okej, vad roligt! :)

2011-02-04 | 06:45:52
Bloggadress: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback