Då taggar vi nationella då! Wiiihhooo :D

Idag onsdagen den 9 Februari klockan 11.30 kommer jag sätta mig och skriva mitt första riktiga nationella prov.
Denna gång i Svenska. Jag känner mig hyffsat säker och hoppas bara på det bästa.
Ska försöka ha ett litet annat tidsupplägg den här gången än vad jag hade på test-nationella.
Men det som känns mest konstigt är att det inte alls är länge sedan jag gick i längorna och kollade in i klassrummen när 93:orna satt och gjorde nationella.
Tanken var: Fyyyf*n vad jobbigt! Hur ska man orka med att sitta sådär länge för ett prov?
Nu är jag själv där och jag måste medge att jag tror jag är lite taggad iallafall. Just till svenskan är jag taggad, så får vi väl se sen om jag är det till de 3 andra... ;-)



Nu ska jag börja göra mig i ordning!
Ha en bra dag! :D

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback