Framme i stugan, ett riktigt vinterland!

Just nu sitter jag i köket och lyssnar på musik i stugan, himla skönt.
Var en jätte mysig kväll igår, vi åt grillad kyckling och oxfilé, haloumi ost, sparris, grönsaker, potatisklyftor och massa annat gott. Till efterrätt var det vit och mörk chokladmouse + praliner. Mumma!
I julklapp fick jag bland annat en klänning och hörlurar! Tack så jätte mycket än en gång!
Blev en ganska sen natt men mycket mys vilket var välbehövligt!
Vi sov till halv 11, bara tog de lugnt och åkte till mig vid 12 för lite lunch.
Blev pasta sås och pasta, efterlängtat och kändes som att jag åt som om jag aldrig sett mat tidigare! haha.
Efter det hann jag bara packa i princip och sedan bar det iväg med Manne, Mattias och Ove till Älvsbyn där sedan Pappa kom och hämtade oss. (Vi hade kommit överrens om att vi skulle köra halva vägen till stugan)
Tack världens bästa Ove för att du ställde upp!
Nu sitter jag i Pappas hus i stugan (Slagnäs) och bara chillar, lyssnar på julmusik och taggar morgondagen och alla paket! hihi.
Pappa har precis grilljerat skinkan och vi har bjudit hit Gunnel och Kalle på skink macka och öl.
Jag har börjat planera efterrätten imorgon, blir nog vit chokladmouse samt pannacotta med saffran.
Hoppas de blir gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback