Äntligen jullov!

Har inte haft ork att blogga de sista dagarna.
I onsdags hade vi nationella i matte 1c, fatta att jag redan gjort bort en kurs!
Bara minst 3 kvar nu då...
Efter nationella for jag och Hilda hem til henne och firade med att steka plättar med hallonsylt! Det var sjukt mumma!
Efter det for jag hem och bytte kläder med mera så jag kunde sätta mig på bussen till Luleå för att shoppa lite och hämta Mattias från flyget. Dock kom aldrig min buss som skulle gå 14.45 så jag fick ta den som gick 15.25 istället, undra om den körde i diket eller nått. Whateva!
Jag har gjort bort varenda lite pinal inför Jul nu!
Igår hade vi mini jul med Mattias hemma hos mig och ikväll blir det hemma hos honom samt god mat! Mysigt!
Imorgon eftermiddag åker jag till Pappa för att fira jul där, vi firar i stugan i Slagnäs iår. Spännande eftersom jag aldrig firat där tidigare.
Har varit hem och packat till det medan Mattias var och träna, kan säga att de är ingen liten packning trots att jag bara ska vara 5 dagar. Haha.
Ska bli skönt att åka iväg till stugan, bara ta det lugnt, läsa böcker, köra skoter, se tv och umgås med min kära pappa och bror <3

Var riktigt härligt att få jullov imorse, jag sjöng på avslutningen med kören, vi är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback