Träning!

Kom hem från Sporthallen för inte så länge sedan.
Var med min fina barndomsvän på 2 pass - Abs&Ass & Spinning! Tungt men roligt!
Så nu har jag precis fått i mig en efterlängtad middag och ska springa i duschen innan jag plockar fram min chipspåse och bänkar mig framför....Jönsson ligan! YEEEY
Ha en fin kväll!

Jo juste, har även vart en sväng på stan idag och köpt lite nödvändiga grejer till min nessesär - smink penslar, ögonbrynsskugga, nagellack och lösögonfrans-lim. Nu är jag väl förberedd inför nyår.
Är ju trots allt det enda riktiga tillfället som man har all anledning att göra sig lite extra "snygg". Haha.

Kanske glömt säga att jag är hemma i Kalix igen, kom hem igår från stugan och pappa.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback