Tänk, om typ 22 timmar är de ett nytt år.

Idag har jag mest bara tagit det lugnt.
Min morbror och kusin åkte hem, jag har målat naglarna typ 10 ggr, fixat de sista med kläderna inför imorgon, varit ut och ätit tre rätters middag på kina, gjort en del ärenden på banken, haft film mys med fina Hilda, städat.
Eller ja, jag har nog fått gjort ganska mycket ändå.
Nu är klockan ganska mycket och ska börja dra mig mot sängen men är inte ett dugg trött, så ska man slå på en film eller kanske tvinga fram sömnen ändå? Hmm. Tar nog det andra, resulterar nog bäst under morgondagen.

Vid lunch kommer Mattias och då blir de "lilla julafton" här hos mamma, undra vad jag får... vill veta nu! Haha, jag är ju värre än småbarnen!

Bjuder på en bild på mig och min älskade bror från Julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback