Ricinolja för första gången i mitt liv!

Lördagen spenderades ju som sagt på de viset att jag var med i Hår & Makeup visningen, det var så himla roligt! Verkligen ett minne för livet!

Igår var vi en sväng till Luleå för att shoppa lite och hämta Manne!
Kom hem med en hel del nya grejer, bland annat Ricinolja, B-vitaminer, springskor och strumpbyxor!
Ricinoljan och B-vitaminerna är till mitt hår, nu jäklar ska det växa! Jag ska ha tillbaka mitt gamla hår har jag bestämt och förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge.
Ska försöka ha som mål att jag använder Ricinoljan 3 gånger i veckan x 20 minuter varje gång.
Måste börja ägna mer tid åt mig själv och mitt eget välmående känner jag, det blir ofta lågt prioreterat när de är stressigt och man vill prestera bra men det är ju en väldigt skev syn eftersom man måste må bra själv för att kunna prestera bra? Aja, ska försöka iaf, är dock rädd att de kommer bli som vanligt att man kommer på sent på kvällen att man måste duscha så då kommer man inte orka använda Ricinoljan eftersom de tar för lång tid.

Just nu sitter jag med Ricinoljan för första gången, spännande! Men måste säga att den var väldigt äcklig att arbeta med, haha!
Idag har vi haft första Lucia tåget för iår, för Hjärt- och Lungsjukas förening på Folkets hus. Kul!
Imorgon har vi 4 stycken och på onsdag 1, sen är Lucia slut för iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback