Mot stugan!

Dagen igår avslutades med att vi åkte till Mattias stuga och åt palt, packade till cupen i Danmark och sen åkte vi till mig där vi bara tog det lugnt och myste.
Imorse sov vi rätt länge, klev upp halv 1 lr nått. Då hoppade Mattias i duschen direkt och jag ställde mig o lagade lunch - våran pasta och pasta sås! Mums! :)
Efter att vi ätit och allt hann vi inte göra så mycket eftersom han skulle åka strax innan två. :(
Nu är han nere i Skåne och kommer hem på måndag, är hemma till torsdag morgon då han flyttar.
Är jätte trött så har sovit en och en halv timma sedan vi kom hem från Karins kalas. Håller på att packa just nu eftersom jag åker till stugan i Slagnäs imorgon. Direkt jag är klar hade jag tänkt fortsätta sova igen! Hihi. :D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback