Dag 2 på gymnasiet!

Idag var det andra dagen i skolan och idag har vi haft en liten friluftsdag, det började med att vi hade tipsrunda till brukshundsklubben där vi sedan grillade hamburgare och spelade brännboll tillsammans med teknikarna. Vi vann och i tipsrundan kom mitt lag tvåa, som bestod av mig, Hilda & Kajsa! :) Har varit en riktigt bra dag! ;)
Igår gjorde vi inte speciellt mycket, rundvisning på skolan, genomgång av schema samt studieresan i September m.m.
Imorgon börjar alla lektioner på riktigt, och senare i eftermiddag ska jag och köpa block och pennor m.m. :)
Just nu ligger jag i sängen, har plåstrat om mina skavsår och ska kika i nya IKEA-katalogen som kom med posten innan jag sätter igång Oth!

Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback