allergier kan gå och dö.

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, lyssnar på musik och undrar över när jag ska ta tag i svenskan på riktigt. Känns riktigt surt att behöva plugga på ett lov, men har prov efter lovet så måste ju!
Efter maten far jag nog ut och springer och sedan blir det bastu, inpackning och så ska jag fixa naglarna hade jag tänkt.
Var länge sedan sist så kan ju va bra att ägna lite tid åt sig själv.
Lugnt och skönt är det iaf i stugan, eller snarare stendött! De få personer som bor här är bortresta.
Föresten är mitt liv just nu jätte jobbigt! Jag har typ blivit jätte allergisk, jag är ju allergisk mot snömöglet ute men nu har jag reagerat på hundarna och apelsiner oxå. Jobbigt läge med typ utslag, kliande ögon och hals. Blä!


Nu kurrar det lagomt i magen så ska kila!
Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback