Slagnäs för några dagar!

Under gårdagen var jag förbi Ulla och Jörgen på förmiddagen, sov middag på deras supersköna soffa och sedan bar det iväg till Haparanda, där jag blev några klädesplagg rikare och några hundralappar fattigare.
Direkt vi kom tillbaka till Kalix for vi på mannes träning och jag spelade lite innebandy med E.
Efter det for jag hem och packade och sedan iväg till Mattias där jag har sovit inatt.
Tidig uppstigning för att pappa skull hämta mig, när han hade gjort det for vi hem, jag packade det allra sista och sedan bar det av först till Luleå för att fixa lite små saker (inkl. äta på max) och sedan iväg mot stugan där jag sitter just nu!
Har precis ätit lite pannacotta som jag roade mig med att göra och har ätit årets första jordgubbar! Vilket resulterar i ännu mera sommarlängtan...

Nu ska jag gå o sova, godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback