tack för en jätte fin födelsedag! ♥

Jag spenderade min födelsedag med mina underbara vänner : Lina, Fanny, Emma, Amanda & Lovisa!
Vi var först i relaxen på sporthallen i några timmar, mysigt!
Efter det fixade vi oss och gick ut och åt på b4!
När vi hade ätit färdigt så var de kallt, så vi sprang hem men då faila jag när jag bytte jacka så jag hade glömt flytta nyckeln till den nya jackan, så där stod vi utlåsta och ingen var hemma!
Så vi sprang  till ica ist o köpte grädde medan vi vänta på att ante skulle komma o låsa upp!
När vi väl hade kommit in så svamla vi, fikade och spelade spel resten av kvällen! :)

Jag är jätte nöjd med min födelsedag, jag hade jätte roligt och tack för att fina presenter!
Ni är bäst!

Puss / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback