duktig tjej!

idag har jag vart så duktig att jag har diskat, pluggat och inte nog med det så ska jag ut på en springtur nu!
belönar mig sedan med en bastu och lite daimtårta!



P.S glömde jag nämna mitt traumatiska öde att jag glömde hårborsten hemma i kalix samt att de inte sålde någon på affären i byn som i sin tur resulterar i att mitt hår är en enda stor tova. Ny trend kanske? Njaaa, inget jag vill följa iallafall. Annci har fått stå typ en timma och reda ut det, slinga för slinga, millimeter för millimeter. Vi lyckades! Men nu är det trassligt igen...Det är i dessa stunder man funderar starkt på att bara ta rakapparaten och befria sig från alla problem. Men något sånt blir det inte! Nu vet ni det oxå! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback