Don't stop believing!

Just nu sitter jag och göra lite svenska arbete. Inte så motiverad men måste man så måste man.

Har haft en jätte bra helg! I fredags tog jag det bara lugnt, agerade kock och la mig tidigt.
Lördagen hade jag först gig med kören på ett vernissage på Folkan, efter det gick jag på stan en sväng innan jag och Mattias for till han, var ut på en springtur, lagade och åt palt, såg film och bara myste!
Sov där och i söndags var det en helt vanlig söndag, man segar hela dagen och njuter av sista dagen på helgen samt sörjer att det är måndag dagen efter... ;)
På kvällen var jag till Amanda och umgicks med henne, Eric och Niclas. Trevligt!

Nu ska jag göra ett ryck i det här så man blir färdig någon gång!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback