torsdag 2/9-2010.

Hej.
Idag har det varit en ganska bra dag i mitt liv.
Jag har haft 3 av de bästa ämnena: Musik, No och Elevensval (Musik).
Nu har jag bara 5 dagar kvar tills jag är i Turkland, 2 skoldagar, 460 lektionsminuter kvar innan jag åker(drygt 7 timmar för den som undrar).
Idag efter skolan gick jag och anna ner på stan, först gick jag hem o lämnade cykeln och väskan.
Sedan gick vi till Willys, eftersom dom hade så lågt pris på Lösviktsgodis.
Dock köpte jag inget lösviktsgodis utan jag köpte en vaniljmunk och en liten chokladkaka istället..mest för att jag ska kunna ta mig igenom pluggandet :)
Just nu väntar jag på att Ante ska komma hem så att man får sig någon mat i magen innan man avlidit.
Imorgon blir en tung dag, går till 10 över 3, men det är tur man har sovmorgon till 9.05 iallafall.
Något som också handlar om imorgon är att jag åker till min käre far någon gång när skolan har slutat.
Ska bli skönt att få umgås med han lite innan vi far för jag kommer sakna han så innibombens mycket!
Dock kommer jag nog vara tvungen att sitta mycket framför läxböckerna den här helgen eftersom vi nu har prov på måndag, och jag kan väl inte påstå att jag är stensäker på allt som skall kunnas ännu :(
Såhär såg jag ut idag:


Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback