tack för god mat idag!

Hej.
Dagen började med att jag gick upp och gjorde pappa sällskap medans han läste tidningen och drack kaffe.
Sedan gick jag i duschen och när jag kom ut därifrån var frukosten klar och framdukad.
När jag hade ätit klart gick jag o la mig för att läsa, det slutade med att jag sov som en gris.
Efter att jag vaknat upp ur min skönhets sömn bestämde vi oss för att fara in till stan på "Kultur Natten" där vi kollade på Ztudio's fotoutställning, Studio 31's konstutställning samt på Silent Waters under deras spelning.
Efter det for vi hem och började med maten, Jag & Manne stod för salladen. Advocado-Sallad! <3
Resten av middagen bestod av Älgfilé, potatisklyftor och pepparsås. MUMS!
Efter att jag ätit upp min mat, fick jag för mig att jag skulle baka. Så jag ställde mig och bakade 43 muffinsar!
Nu under kvällen har jag Läst, Pluggat och små tittat på "Min brors flickvän" som gick på tv4.
Nu ska jag plugga det sista och göra mig i ordning för sängen.
Godnatt och Sov gott.


älskar dig pappa, kommer sakna dig jätte mycket! <3

Kram / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback