pluggeri på högnivå!

Hej.
Idag efter skolan for jag och Miika på Myggan och fikade. Gott vare må jag säga!
Just nu sitter jag här med alla läxböcker framför mig och försöker komma någon vart.
Har gjort bort Matematiken, och nu håller jag på att förbereda inför mitt pluggande till Fysikprovet!
Kan ju bara lugnt säga att jag kommer INTE vara sysslolös de närmsta dagarna.
Nä, nu byter vi till ett trevligare samtalsämne nämligen: SÅNG. <3
Idag har jag för första gången testat sjunga med Sopranos och det var även första gången jag hade sånglektion med min nya sånglärare.
Lite korta komentarer om det:
Sopranos: Verkar vara sjukt kul och härliga tjejer allihopa! Fortsätter gärna!
Sånglektion: Heltuff tjej! Tror jag kommer trivas jätte bra med henne och det känns underbart att komma igång med sjungandet igen!

Hade ju bokat tvättstugan idag för att jag skulle hinna tvätta och packa allt till turkiet innan jag far till pappa så att det var bortgjort. Efter att ha sorterat tvätten färgmässigt o allt och kommer ner i tvättstugan, då står där redan en tvättkorg och tvättmaskinerna snurrar förfullt. Först börjar jag ju fundera på om det är någon som har snott min tid eftersom jag hade ju bokat då. Så jag bestämmer mig för att iaf gå och kolla på tvättschemat innan jag blivit allt för sur.
Ja då finns inte ens min bokning med där. Det är just vid sådana tillfällen man börjar fundera på om man inbillat sig eller drömt att man har bokat... Men troligtvis har jag väl skrivit på fel månad oså har dom slängt det pappret.
Attans, men aja får väl lösa min tvättning på något annat sätt istället.

Kram / F

Kommentarer
Sanna säger:

Jo jag vet, är lite irriterande :) <3

2010-09-02 | 16:48:03
Bloggadress: http://sannahaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback